ישי לפידות: "בזכות ששימחתי בעיר הקודש ניצלתי מלינץ' אכזרי"

אברהם זילבר 5 Comment on ישי לפידות: "בזכות ששימחתי בעיר הקודש ניצלתי מלינץ' אכזרי"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"נס של ממש", כך מגדיר הבוקר הזמר והיוצר ישי לפידות את הכמעט לינץ' שנקלע אליו בשעת לילה מאוחרת,בליווי הזמר נתנאל ישראל והקלידן יעקב אזולאי.

השלושה עשו את דרכם מים המלח לעיר העתיקה בירושלים, כדי להופיע בפסטיבל הכליזמר של עיריית
ירושלים, אלא שבדרך הם נקלעו למארב של אספסוף ערבי זועם שרק בנס יצאו ממנו בחיים.

בשיחה לאתר 'קול חי' מתאר לפידות כשהוא נסער כולו את המאורע דקה אחרי דקה: "בכדי להגיע ליעד, רשמנו בוויז 'העיר העתיקה'. מה שלא ידענו, זה ש'הוויז' לקח אותנו אל מזרח ירושלים. וכך, לפתע בני החבורה מצאנו עצמנו בתוך סמטה צרה מאוד, כשמלפנינו ומאחורינו עשרות צעירים ערבים שצורחים ומקללים בערבית ומטלטלים את הרכב הלוך ושוב.

"מאחור גם נראו בחורים מבוגרים יותר רצים אל האוטו בצעדים מאיימים" מספר לפידות כשקולו לא נרגע מהדרמה שחווה.

"אני שישבתי על ההגה, לא חשבתי פעמיים, אזרתי אומץ ובקור רוח צפרתי כמה פעמים וסחטתי את דוושת הגז, תוך שאני לוקח סיכון שהנערים בקדמת הרכב לא יזוזו, יפגעו, והעסק רק יסתבך יותר ויותר, ידעתי שרק ככה נציל את עצמנו מהזוועה".

"הנערים שהקיפו את הרכב מכל הכיוונים החלו להכות עליו בחוזקה כשחלקם כבר החלו ללקט שברי אבנים ומקלות, דהרתי בתוך הסמטאות הצפופות," ממשיך לפידות ומתאר את שעבר עליו "כשמידי פעם תושבים ערבים שנזעקו על ידי צעקות השבאב מנסים לחסום את דרכו. לא וויתרתי. ידעתי שאם נעצור לא נוכל להמשיך יותר, לאחר דקות ספורות פגשנו בני החבורה כח מג״ב שליווה אותנו עד ליציאה למרכז העיר"

"אנו מתכוננים לעלות ביום שני לתורה ולברך ברכת הגומל ולהודות לה' על הנסים הגדולים שראינו במו עינינו, בטוחני שרק בזכות ששימחנו וניגנו בעיר הקודש" מציין ישי לאתר 'קול חי' "ניצלנו ממוות בטוח".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    חכו היום ישי אייטם ראשון אצל טוקר,,,,,,,,,,

  2. 4

    החסד שאתה עושה בשירה אצל חולים ואחרים שצריכים, שומר וישמור עליך מכל דבר רע, הם צריכים אותך עדין, שכינה מעל ראשו של חולה! תמיד הם ילוו אותך!
    יוני

  3. 3

    ברוך ה תמשיחו לשמח ה אמר אם אתה משמח את שלי אני שמח את שלח ברוך ה שפע ברכה וצלחה לכול עם ישראל מנחם וטוקר בעזרת ה יתברך יסים את זה באיתם

  4. 1

    ישי שתזכה לקדש שם שמים ברבים זה מה שהקב"ה רוצה
    אתה אדם טוב כה לחי!!!